36 مدل بهترین برند های کرم پودر

کرم پودر مات کننده الارو ترکیب ضد براقی و مات کننده ای دارد که به همراه سبومین میزان چربی پوست را کنترل می کند و باعث می شود پوستی مات و شاداب داشته باشید. در واقع با داشتن این کرم پودر گریم ، هم یک کرم طبی و هم یک کرم آرایشی و زیبا کننده ی پوست ، در اختیار دارید .کرم پودر چند منظوره VOV، با حذف ناهمواری های پوست ، مخفی کردن پستی و بلندی ها ، پوشش تمام خطوط و لک و چروک پوست صورت ، پوستی صاف و یکدست بشما هدیه می دهد. این کرم پودر برای انواع پوست مخصوصا پوستهای مختلط طراحی شده است.

اگر پوست مختلط و یا چربی دارید این دقیقا همان کرم پودری است که باید بخرید. دارای عصاره طبیعی لیمو و گل شاهپسند است که پوست را نرم میکنند. کرم ­پودر لدورا پوششی طبیعی، مات و مخملی روی چهره ایجاد می­کند و به ­دلیل بافت سبکی­ که دارد برای مدت طولانی روی پوست باقی ­می­ماند و مانع از براق­ شدن سطح پوست می­شود. اولین محصولی که این برند وارد بازار کرد، پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده میشد.

همچنین حاوی مشتقات اسید هالورونیک است که پوست را ۲۴ ساعت آبرسانی میکند. کرم پودرهای سری Infallible 24H Matte لورآل ماندگاری 24 ساعته دارند و بهدلیل فاقد چربی بودن برای پوستهای چرب مناسباند و کنترل چربی پوست را هم برعهده دارند. علاوه بر آن به عنوان تثبیتکننده آرایش کارایی دارد و در مرحلهی آخر آرایش از آن استفاده میشود تا چربی پوست را کنترل کند. کرم پودرها کرمهایی با بافت نسبتا غلیظ و رنگداری هستند که نواقص پوست صورت را میپوشانند و پوست را یک دست و برای آرایش آماده میکند. دارای روی و دانههای سیلیس است که چربی پوست را کاهش میدهند.

زیرسازی و یکدست کردن پوست صورت اصلیترین و از اولین اقدامات لازم برای شروع یک آرایش بی عیب و نقص است. وجود مواد ضدچروک پپتیدی شبیه بوتاکس در این محصول موجب ریلکسیشن عضلات صورت شده و مانع از ایجاد و افزایش خطوط اخم و خنده میشود. با استفاده از این محصول آرایشی می­توان به ­راحتی لک­ها، ناهمواری­ها و منافذ صورت را پوشش داد. در این مقاله قصد داریم، که بهترین کرم پودرها را از نظر اقتصادی و میان رده به شما عزیزان معرفی نماییم. همچنین پنکک این مدل نیزدر رنگهای زیر موجود است که به عنوان مکمل آن استفاده میشود و تمامی خواص کرم پودر را دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر سینره شماره 6 لطفا از صفحه ما بخواهید.