7 روش شیک برای استایل یک پیراهن بزرگ و بزرگ

یکی از بهترین چیزهای پیراهن بزرگ این است که خیلی راحت است! تناسب آسان و خنک یک انتخاب ایده آل برای گردش های گاه به گاه و حتی نگاه به سفر است. نمی دانید چگونه پیراهن بزرگ را به روش های نه چندان اساسی حالت دهید؟ خسته نباشید ، زیرا ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! در اینجا نگاهی می اندازیم به هفت روش که می توانید یک پیراهن بزرگ را مدل دهید و شیک به نظر برسید!

به عنوان لباس تن پوش
مدل پیراهن بلند و بزرگ می تواند به صورت یک لباس تونی باشد. ظاهرتان را خنک و راحت نگه دارید و آن را با یک جفت شلوار جین و بوت کلاسیک سبک کنید.

آن را با یک کرست لایه بندی کنید
یک روش جالب دیگر برای آزمایش تاپ بزرگ ، لایه لایه کردن آن با یک کرست یا یک تاپ شانه است. می توانید پیراهن سفید را با تاپ کرست مشکی یا رنگی ست کنید.

کرست روی پیراهن

آن را با دامن استایل دهید
بازی پیراهن خود را یک سطح بالا ببرید و یک دامن به آن لایه کنید. شما می توانید یک دامن کوچک bodycon را روی یک پیراهن دکمه دار اضافه کنید و بیانیه دهید.

آن را به عنوان لباس بپوشید
یک پیراهن بزرگ را سبک کنید به عنوان یک لباس بدون فکر! برای افزودن شکل به پیراهن ، آن را با کمربند چرمی تزیین کرده و با چکمه های بلند تا ران بپوشید!

سبک با شورت
اگر پیراهنی با طول متوسط ​​ندارید که پوشیدن آن به عنوان لباس خیلی خطرناک است ، آن را با شورت کوتاه ست کنید. چند دکمه آخر را باز نگه دارید و نگاهی کوتاه به شورت خود بیندازید

پیراهن و شلوارک سفید

آن را ببندید
با جزئیات بستن ، یک لباس یکپارچه به پیراهن خود اضافه کنید. شما می توانید یک پیراهن کراوات را با دامن یا حتی یک شلوار جین کلاسیک خود سبک کنید.

برای لایه بندی از آن استفاده کنید
یکی دیگر از روش های پرهیز برای سبک دادن به پیراهن بزرگ خود استفاده از آن به عنوان یک قطعه لایه لایه است. آن را روی تاپ تاپ و شلوارک کوتاه یا تاپ اسلیپ و ترکیب شلوار جین بپوشید.

عکس ها: اینستاگرام