anarkali kurta Kareena Kapoor بهترین انتخاب برای مادران آینده است!

اگر شما یک مادر منتظر هستید ، که به دنبال الهام از جشن های مد است ، اجازه دهید Kareena Kapoor Khan از شما الهام بگیرد! این بازیگر 40 ساله در انتظار فرزند دوم خود است و بار دیگر همه را با مد بارداری خود جلب می کند.

این ستاره زرق و برق دار اخیراً با ظاهر کاروا چاوت ما را متحیر کرد. او توسط Gulabo Jaipur یک کورت چاپ بلوک دیده شد. این لباس که مجموعه Fia نامیده می شود ، از یک کوتاه کوتاه anarkali تشکیل شده است که مدل Bebo آن را با شلوارهای مستقیم و برش مچ پا ارائه داده است.

بلوک چاپ کوتاه

این کورتا دارای آستین های churidar با یک خط یک خط A است که آن را به گزینه ای ایده آل برای رشد دست اندازهای کودک تبدیل می کند. در حالی که این خانم بازیگر آن را در دوران بارداری می پوشید ، این کورتا را می توان پس از بارداری نیز پوشید ، و این سبک را به یک قطعه بی انتها تبدیل کرد. با نگه داشتن ظاهر ساده ، Kareena این مدل را با استفاده از گوشواره های حلقه ای و یک جفت جوتوی قومی در گروه چاپی مدل داد.

و وقتی نوبت به آرایش رسید ، او از آرایش سنگین چشم پوشی کرد و فقط از رنگ لب صورتی روشن استفاده کرد. و برای مدل موی خود ، او مدل موی نیمه بسته را انتخاب کرد. . این بازیگر همچنین بدون هیچ گونه دوپاتی مدل این ظاهر را حفظ کرده و ظاهرش را بدون سر و صدا و بدون دردسر حفظ کرده است.

ما کوتاه ساده و راحت کارینا را دوست داشتیم ، در قسمت نظرات زیر به ما بگویید که در مورد ظاهر او چه نظری دارید.

عکس: اینستاگرام