Devdutt Pattanaik احساس می کند نوشتن برای کودکان چالش برانگیز است ، می گوید زبان به ساده سازی نیاز دارد

Devdutt Pattanaik ، تصویرگر ، اسطوره شناس ، كه فرایند انجام چنین كارهایی را چالش برانگیز و همچنین هیجان انگیز می داند ، نوشتن برای كودكان به ساده سازی مفاهیم و زبان نیاز دارد.

پاتانایک اخیراً با کتاب “واهانا: خدایان و حیوانات مورد علاقه آنها” که یک کتاب تعاملی و فعالیتی است ، دهمین اثر در فضای ادبیات کودکان است.

نویسنده درمورد تجربه خود با آخرین پیشنهاد خود گفت که او از نوشتن برای کودکان لذت می برد زیرا برای ساده سازی مفاهیم به آن احتیاج دارد.

اما برای اینکه این روند اتفاق بیفتد ، پاتانایک معتقد است که ابتدا باید درمورد آنها کاملاً واضح باشد.

پاتانایک در مصاحبه ای از طریق ایمیل گفت: “تمیز بودن در ذهن شما و نوشتن زبان بسیار ساده من را به چالش می کشد و من را همیشه هیجان زده می کند. بنابراین من همیشه مشتاقانه منتظر نوشتن برای کودکان هستم. این دهمین کتاب من برای کودکان است.”

در “واهانا” ، که توسط انتشارات روپا منتشر شده است ، ساتی ادواراد ، هنرمند نقاشی دیواری مستقر در کرالا ، برای پاتانایک برای کارهای هنری پیوست.

“من ساسی ادواراد را مدت هاست که می شناسم. او برای یکی از کتابهای من جلدی طراحی کرده است. او برای خانه من هنر نقاشی کشیده است. او کارهای نقاشی دیواری کرالا را انجام می دهد.

پاتانایک افزود: “در این کتاب ، من واقعاً از استعداد کامل او استفاده نکرده ام. من فقط از او خواسته ام که رنگ آمیزی را برای من انجام دهد. کار واقعی او در نقاشی های دیواری کرالا است و او فوق العاده است.”

به گفته نویسنده ، این کتاب ایده هنری او را که درباره خدایان و “واهاناها” (وسایل نقلیه یا حامل ها) انجام داده بود ، تصور کرد.

“من علاقه مند به انجام کارهای هنری بودم. من مرتباً خدایان و حیوانات مختلف آنها را ترسیم می کردم و ناگهان فهمیدم که 33 خدای و 33 وهانای آنها را به تصویر کشیده ام.

“من فهمیدم ، چرا این کتاب را به کتاب تبدیل نمی کنم؟ بنابراین ، تصمیم گرفتم شروع به نوشتن متن کنم. از روپا (انتشارات) پرسیدم که آیا آنها علاقه مند هستند و علاقه دارند. این چگونه همه چیز درست شد.”

پاتانایک در پاسخ به این س ifال که آیا مبادلات داغ رسانه های اجتماعی درباره موضوعات مربوط به مذهب ، که پایه و اساس نوشته های اوست ، هرگز او را آزار نمی دهد ، گفت:

“همیشه افرادی وجود دارند که بر سر دین مبارزه می کنند ، این بسیار رایج است. من زیاد با آن زحمت نمی کشم. این بخشی از زندگی است. همه می خواهند دیدگاه خود را داشته باشند و فکر می کنند که دیدگاه آنها درست است.

“من از نظرات آنها اذیت نمی شوم. من تمایل دارم ببینم چه کسی چه می گوید و چه دستور کار آنها را وادار به گفتن می کند. از همه مهمتر ، من سعی می کنم انگیزه های آنها را درک کنم ، در واقع ، آنها چه قدرتی از این طریق به دست می آورند ،” پاتانایک ادعا کرد.

با انتشار “واهانا” ، پاتانایک اکنون چشم به راه اندازی مقاله های خود در مورد دارما ، آرتا ، کاما ، موکشا است.

وی گفت: “مجموعه ای از این مطالب در معرض دید است. این كتابی است كه مشتاقانه منتظر دیدن غرفه های آن هستم. من همچنین در حال كار بر روی كتابی در مورد اساطیر اسلامی و مسیحی هستم ، بیایید ببینیم كجا می رود”.