ithenticate iran

بازنویسی و بازنویسی متون و مقالات انگلیسی در ithenticate iran
بسیاری از مجلات علمی در مراحل اولیه ارزیابی مقالات افراد از نرم افزاری مانند iThenticate استفاده می کنند تا از ابتدا متوجه شوند که آیا آنها با کارهای جعلی یا دزدی ادبی سروکار دارند.

نرم افزار سرقت ادبی با آگاهی از این مشکل و تجربه ای که با مشتریان مختلف خود در تولید و تهیه بخشهای مختلف مقالات علمی آنها دارد ، خدمات استفاده از پاراگراف را با استفاده از نرم افزار iThenticate و کارشناسان آن به سیستم کار خود اضافه کرده است. سرقت ادبی مقالات و متن های مشتریانشان.

به طور مثال ، قیمت گذاری مقالات در درصد مشابهت مقاله بسیار مقرون به صرفه است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایر موسسات و وب سایت هایی که خدمات پاراگراف نویسی ارائه می دهند مراجعه کنید و متوجه خواهید شد که قیمت گذاری در پلاجریسم منطقی است.

صداقت یکی از ارزشهای اساسی موسسه تشخیص کپی بودن پایان نامه است که او هرگز برای کسب سود بیشتر آن را نقض نمی کند. نظرات مشتریان سابق بررسی سرقت ادبی مقاله نیز نشانه ای از تاریخچه و سبک کار این مituteسسه است که با مراجعه به وب سایت می توانید به آن پی ببرید. برای آگاهی از قیمت ها و روند دقیق تر بیان مقاله ، به وب سایت سرقت ادبی چیست مراجعه کرده نرم افزار ithenticate و آن را به راحتی ارسال کنید.

هنگام سفارش برای نوشتن مجدد مقاله سوزان خود ، چه چیزی بدست می آورید:

قیمت پارافین منصفانه و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر موسسات
ویرایش تخصصی توسط یک ویرایشگر خبره در زمینه تحصیلات شما
تضمین کیفیت و حفظ کیفیت مادام العمر در صورت رد مقاله اصلاحات رایگان
گزارش سرقت ادبی ، قبل و بعد از ویرایش
پرونده Track Changes شامل تغییرات ایجاد شده توسط ویرایشگر است
ارتباط مداوم با ویرایشگر و تعامل آسان و سریع برای تبادل جزئیات در مورد پروژه
محرمانه بودن و امنیت مقالات و اطلاعات شما از شرکت سایت تشخیص کپی بودن مقاله

بیایید مقاله را با نقل قول از مخترع بزرگ (!) توماس ادیسون شروع کنیم:

“من هفتصد مرتبه اشتباه نکردم ، فقط وقتی موفق شدم که آن هفتصد راه را که موفق نبودند تصحیح کردم ، هر راهی را که جواب نداد پاک کردم ، و سرانجام راهی پیدا کردم که جواب داد ، دیگر را دزدیدم اختراعات دانشمندان ایران پیپر سرقت ادبی و ثبت آن از طرف خودم. من کردم. ”

از گذشته تا به امروز ، سرقت علمی-ادبی به اشکال مختلفی وجود داشته است و افراد مختلفی این نوع سرقت را مرتکب شده اند ، کسانی که حتی ممکن است فکرش را هم نکنید ؛ از لئوناردو داوینچی (نه ، باور نمی کنم! И) و شکسپیر گرفته تا جو بایدن و ملانیا ترامپ!

سرقت ادبی مشاهیر
سرقت ادبی فاجعه ای است که اگر مقاله شما در آن گنجانده شود ، با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد! این نوع سرقت به قدری رایج است که اگر به آن فکر کنید ، محکوم می شوید!

اما دزدی ادبی دقیقاً به چه معناست که بسیاری از مناطق و افراد مختلف را درگیر کرده است؟ در این مقاله سعی داریم تعریفی دقیق از دزدی ادبی و انواع آن ارائه دهیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید کار علمی خود را از سرنوشت تلخ نرم افزار مشابه یاب مقاله نجات دهید.

دزدی ادبی چیست؟
کلمه سرقت ادبی از کلمه لاتین plagiarius گرفته شده است. این کلمه به معنی قاتل است! فرهنگ لغت Merriam Webster سرقت ادبی را به شرح زیر تعریف می کند:

برای سرقت و انتقال (ایده ها یا کلمات دیگری) به عنوان شخصی: استفاده از (خروجی دیگری) بدون اعتبار منبع.

سرقت و استفاده از ایده ها یا کلمات شخص دیگری به عنوان ایده و کلمات خود و معمولاً استفاده از خروجی شخص دیگری بدون ذکر منبع ، دزدی ادبی نامیده می شود.

این کلمه برای اولین بار در سال 1621 وارد فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد شد و در سال 1999 کمیته اخلاق نشر تعریف دقیقی از دزدی ادبی ارائه داد:

استفاده غیر ارادی ، عمدی یا غیر عمدی از عقاید ، عبارات ، کلمات یا نقل قول ها چارسو نیوز و گفته های دیگران بدون توضیح ، تشکر و استناد مناسب به صاحب اثر یا ایده ، دزدی ادبی نامیده می شود.

هنوز نمی توانید آن را باور کنید و بپرسید آیا استفاده از ایده های شخص دیگری واقعاً سرقت محسوب می شود؟

آره! هر چیزی که مالک آن نباشید و بدون اجازه یا بدون مراجعه به منبع آن از آن استفاده کنید ، سرقت محسوب می شود. سرقت ادبی در مورد گرافیک و تصاویر نیز صدق می کند.

در مورد آن بخوانید
مقاله ای را در نشریات خارجی منتشر کنید – آجی مجی لا تارجی!

انواع دزدی ادبی
اصولاً اگر این سرقت در حوزه ادبیات باشد ، آن را دزدی ادبی می نامند ، اگر در حوزه هنری باشد ، آن را دزدی هنر مشابهت یابی مقاله انگلیسی می نامند و اگر چنین چیزی را در تحقیقات علمی ببینیم ، دزدی ادبی رخ داده است.

انواع دزدی ادبی
همه چیز در این دنیا به روش های مختلفی انجام می شود ، دزدی ادبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از همان روال پیروی می کند (!) و به اشکال مختلف در سراسر جهان اتفاق می افتد. بیایید با هم انواع این سرقت بی شرمانه را بررسی کنیم.

دزدی ادبی مستقیم: در این نوع سرقت ، آنها کلمات و نقل قولهای دیگران را کاملاً مستقیم و بدون مزاح می گویند و هیچ اشاره ای به منبع نمی کنند. به عبارت دیگر ، آنها قصد دارند آن را به طور رسمی به نام خود ثبت کنند!
سرقت ادبی موزاییک: در این شکل سرقت ادبی ، از متن های مختلفی استفاده می شود و قطعات مختلفی جای گذاری می شوند.