Kareena Kapoor vs Malaika Arora: چه کسی لهنگای طلای خرد شده را بهتر پوشید؟

به دنبال آخرین روند lehenga بالیوود هستید؟ از ملکه های lehenga Kareena Kapoor Khan و Malaika Arora نشانه بگیرید. زیبایی های زیبا هرگز تحت تأثیر سبک خود قرار نمی گیرند. افراد بستنی عاشق کاوش در مورد جدیدترین روندها هستند و حتی با همان سبک لهنگا مشاهده شده اند و شما نمی توانید زیبایی آن را از دست دهید.

Kareena ، یک غواص زیبا ، دیده می شود که Lehenga بافته شده توسط Itrh بافته شده است. بازیگر زن لهنگای چین خورده را با بلوز آستین متناسب برای یک کار تلویزیونی انتخاب کرد. اضافه کردن یک رنگ و لعاب ، dupatta kalamkari بود.

کارینا کاپور

او این ظاهر لهنگا را با یک گردنبند لایه ای منجوق بدست آورد. و هنگامی که نوبت به آرایش رسید ، او ظاهری نرم و براق با آستر مشکی و لب های براق داشت. برای مدل موی خود ، او آن را با امواج نرم و پر زرق و برق نگه داشت.

از طرف دیگر ، مالایکا یک پیچ و تاب شیک به لهنگای طلایی خود اضافه کرد. او همچنین با یک برچسب طلایی بافته شده با همان برچسب Itrh دیده شد. او به جای اینکه دنبال یک طرح بلوز معمولی برود ، آن را با یقه لاک پشتی مشکی پوشید. او قسمت بالای بریده شده را با این لهنگای دور کمر سبک می کند. او که مدرن به نظر می رسید ، از دوپاتا نیز رد شد و مثل همیشه زیبا به نظر می رسید!

مالایکا آرورا

این دیوا همچنین با گردنبند سبز دیده شده است. مالایکا ظاهر خود را با یک گردنبند زمردی لایه ای و گوشواره های مطبوع به دست آورد. با آرایش موهایش ، او موهای صاف را انتخاب کرد. و برای مدل موی خود ، او چشمهای دودی نرم با گونه های برجسته و رنگ لب تیره را انتخاب کرد.

ما دوست داشتیم که هر دو diva سبک خود را چگونه طراحی کرده اند ، در قسمت نظرات زیر به ما بگویید

عکس ها: اینستاگرام