Swipe for Love: “اعتماد به روح و غریزه خود در قرار آنلاین بسیار مهم است”

Swipe for Love: “اعتماد به روح و غریزه خود در قرار آنلاین بسیار مهم است”

وقتی دو نفر از دو کشور با فرهنگ‌های مختلف یکدیگر را ملاقات می‌کنند، جرقه‌هایی به پرواز در می‌آیند که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست! دوستیابی آنلاین ساویو خوزه و مگان را با هم جمع کرد و پس از یک سال آشنایی، تصمیم گرفتند که با هم از سختی های زندگی عبور کنند. در گفتگو با ETimes Lifestyle، ساویو و مگان با ما در مورد نحوه آشنا شدنشان و نحوه آشنایی آنلاین گره‌ای است که آنها را برای همیشه به هم پیوند داده است!

آیا تا به حال فکر می کردید که عشق را آنلاین پیدا کنید؟
مگان: من خواهر دوقلویم را دیدم که به صورت آنلاین با شوهرش ملاقات کرد، بنابراین فکر کردم این امکان وجود دارد، اما مطمئن نبودم که به اندازه کافی خوش شانس باشم که همین کار را انجام دهم.

ساویو: فکر نمی کردم عشق را آنلاین پیدا کنم. بعد از اینکه قبل از ملاقات با مگان چند قرار ملاقات گذاشتم و هیچ خبری از قرار ملاقاتم نداشتم، احساس ناامیدی زیادی کردم. تقریباً می خواستم تسلیم شوم و برنامه ها را حذف کنم اما بعد از آن مگان آمد!

دوستیابی آنلاین چقدر با پیدا کردن عشق در اطراف شما متفاوت است؟
مگان: دوستیابی آنلاین متفاوت است زیرا می توانید راحت تر فردی را پیدا کنید که با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشد. اگر نمایه آنها را بخوانید و متوجه شوید که اهداف یا ارزش‌های آنها با اهداف شما همخوانی ندارد، می‌توانید به سرعت موارد بالقوه را حذف کنید. به این ترتیب، لازم نیست هفته‌ها یا ماه‌ها را با کسی در «دنیای واقعی» بگذرانید، قبل از اینکه چیزی در مورد آن شخص پیدا کنید که با شما سازگار نیست.

ساویو: من برای شرکتی کار می‌کنم که ماشین‌های نیمه‌رسانای بزرگ می‌سازد، بنابراین بیشتر مشاغل نیاز به کار مکانیکی دارند و به همین دلیل تعداد زیادی از زنان متقاضی و کار در شرکت من نیستند. و همچنین به دلیل اینکه من تازه وارد سن دیگو بودم، هیچ دوست جدیدی نداشتم. بنابراین به دلیل شرایطم هیچ راهی وجود نداشت که بتوانم به طور ارگانیک با کسی ملاقات کنم. از این رو دوستیابی آنلاین به یک انتخاب طبیعی تبدیل شد.

چه چیزهایی را هنگام قرار آنلاین دوست ندارید؟
مگان: یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که در رابطه با قرار آنلاین دوست ندارم، انتظاراتی است که برای بسیاری از مردم دارد. بسیاری از مردم از آن برای اتصال سریع استفاده می کنند و نمی خواهند عشق واقعی را در برنامه پیدا کنند. همچنین راهی آسان برای فریب دادن افراد فراهم می کند. افراد در ملاقات آنلاین در مورد قد، وزن و حتی ظاهر خود دروغ می گویند زیرا می توانند پشت صفحه پنهان شوند.

ساویو: اگرچه قرار آنلاین راهی برای من بود، اما به سرعت از آن خسته شدم. عمدتاً به این دلیل که دیدم بسیاری از مردم در مورد آن جدی نیستند. آنها یا به دنبال یک وعده غذایی رایگان از طریق خرما بودند یا از طریق ارتباط.

آیا هنگام قرار آنلاین یا از طریق پیامک، طرف ایده آل خود را مطرح می کردید؟ یا تو خودت بودی؟
مگان: در حین استفاده از برنامه های دوستیابی، قطعاً سعی کردم کامل ترین خود را ارائه دهم. البته، از آنجا که یک فرد واقعی بودم، خود واقعی ام را به افرادی که احساس می کردم با آنها ارتباط جدی برقرار می کنم نشان دادم. در ابتدای آشنایی با همسرم، من همچنان سعی می‌کردم تا جایی که می‌توانم کامل باشم تا او را تحت تأثیر قرار دهم، اما به سرعت متوجه شدم که او نیازی به کامل بودن من ندارد.

ساویو: در ابتدا سعی می‌کردم کامل باشم، اما با گذشت زمان متوجه شدم که نیازی به این کار ندارم. کمالات و نقص های من چیزهایی بود که من را تعریف می کرد و می دانستم که فرد مناسب مرا همان طور که هستم می پذیرد و این کاری بود که مگان انجام داد.

آیا می توانید به ما بگویید که زندگینامه دوستیابی شما در مورد چه چیزی بود؟
مگان: خیلی وقت بود، راستش یادم نمی‌آید، اما احتمالاً چیزی در مورد اینکه من یک حسابدار هستم که عاشق گربه‌ها و وزنه‌برداری هستم و اینکه به دنبال شخصی شیرین، خنده‌دار و ماجراجو هستم، گفتم.

ساویو: هاها! من نمی توانم همه چیز را به خاطر بسپارم اما چیزی که به یاد دارم این است که همه چیز را در بیو خود فاش نکردم و می خواستم برای چت حضوری مقدار زیادی پس انداز کنم. علاوه بر این، من آن زمان سرگرمی های زیادی داشتم که نمی توانستم همه چیز را در محدودیت شخصیتی بیو قرار دهم.

آیا اتصال از طریق برنامه های دوستیابی آنلاین به اندازه ملاقات با شخصی در یک فضای فیزیکی هیجان انگیز است؟
مگان: اتصال از طریق برنامه های دوستیابی آنلاین به همان اندازه هیجان انگیز است که با شخصی در یک فضای فیزیکی ملاقات کنید. دیدن پیام یا متن عجیب و غریبی که می‌توانید دریافت کنید هیجان‌انگیز است و وقتی منتظر می‌مانید مسابقه‌تان به شما پیامی بدهد، هیجان زیادی به وجود می‌آید. ملاقات با کسی در یک فضای فیزیکی می تواند بسیار اعصاب خردکن باشد زیرا ممکن است برای تعامل آماده نباشید.

ساویو: بله، اتصال آنلاین به اندازه ملاقات با شخصی در یک فضای فیزیکی هیجان انگیز بود. عمدتاً به این دلیل که من عجله نداشتم تا بلافاصله بعد از تطبیق با یک شخص ملاقات کنم. قبل از اینکه تصمیم بگیرم با یک نفر آشنا شوم، وقت خودم را صرف می کنم.

چه چیزی شما را به سوی شریک زندگی آنلاین خود جذب کرد؟
مگان: خوب، اگر صادق باشم، عکس‌های او همان چیزی است که من را به نمایه شریک زندگی‌ام کشاند که به نوعی نکته اصلی است، درست است؟ اولین برداشت شما از یک فرد آنلاین ظاهر آنهاست و سپس نمایه او و اینکه چگونه هستند را بررسی می کنید. با این حال، پس از مسابقه اولیه ما، رفتار شیرین و آرام او چیزی است که مرا به خود جلب کرد. او باعث شد احساس راحتی کنم، او مرا در هیچ کاری عجله نکرد و مطمئن شد که قبل از ملاقات حضوری، زمان لازم برای آشنایی با یکدیگر را داریم.

ساویو: بعد از همسان شدن با مگان، وقتی شروع کردم به صحبت کردن با او، متوجه شدم که ما چیزهای مشترک زیادی داریم به طوری که قطعاً مرا به سمت او می کشاند. به علاوه، او در عکس هایش ناز به نظر می رسید!

آیا به پروفایل های جعلی یا هویت جعلی آنلاین برخورد کردید؟ آیا راهنمایی برای تشخیص واقعی یا جعلی بودن یک فرد وجود دارد؟
مگان: خوشبختانه، من با هیچ پروفایل جعلی آنلاین برخورد نکردم یا حداقل با هیچ یک از آنها ارتباط برقرار نکردم. فکر می‌کنم اگر کسی مطمئن نیست که یک شخص واقعی است یا جعلی، می‌تواند از آن شخص ویدیو بخواهد یا با او چت ویدیویی داشته باشد. اگر آن‌ها بهانه‌ای بیاورند که چرا نمی‌توانند چت ویدیویی داشته باشند، این باید یک پرچم قرمز بزرگ در این دوره باشد که همه گوشی‌های هوشمند با قابلیت چت ویدیویی دارند.

ساویو: نمی‌توانم به یاد بیاورم که آیا به پروفایل‌های جعلی برخوردم یا نه، اما محتاط بودم و به دنبال علائم و پرچم‌های قرمز می‌گشتم تا بدانم آیا گربه‌ماهی شده‌ام یا خیر. من فکر می کنم واضح ترین نکته این است که ببینیم آیا عکس ها سازگار هستند یا خیر. نکته دومی که می توانم به آن فکر کنم این است که در حالت آماده باش باشید تا هر گونه تناقض را در مکالمه خود با آن شخص در برابر آنچه در بیو او نوشته شده است ببینید. ثالثاً، کمی در مورد جایی که فرد می‌خواهد ملاقات کند، تحقیق کنید، آیا آن مکان امن و در یک محیط عمومی است و در آخر اگر طرف مقابل درخواست پول می‌کند یا هر گونه اطلاعات دیگری که ممکن است به نظر بی‌معنی به نظر برسد، فوراً نجات دهید.

آیا زمانی که هر دو با هم آشنا شدید عشق در نگاه اول بود یا وقت گذاشتید تا شریک زندگی خود را بشناسید؟
مگان: باز هم صادقانه بگویم، وقتی شریک زندگیم را دیدم برای من عشق در نگاه اول نبود. من در طول مدتی که در دنیای دوستیابی بودم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته بودم و زمانی که برای اولین بار با هم آشنا شدیم کمی مراقب بودم. به همین دلیل برای شناختن شریک زندگیم وقت گذاشتم و عشق بیشتر شد. قطعاً به دلیل شگفت انگیز بودن او خیلی سریعتر از آنچه انتظار داشتم رشد کرد، اما آنی یا “در نگاه اول” نبود.

ساویو: فکر نمی‌کنم به آن برچسب «عشق در نگاه اول» بزنم، اما وقتی برای اولین بار او را دیدم قطعاً جذب او شدم. برای من، ارتباط عاطفی به اندازه ارتباط فیزیکی مهم است، بنابراین قبل از اینکه عاشق مگان شوم، وقتم را صرف شناختن او کردم.

آیا احساس می‌کنید که برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید، شانس‌ها یا «جهش ایمان» بسیار مهم است؟
مگان: بله، فکر می کنم انجام تغییرات برای من بسیار مهم بود تا به جایی که الان هستم برسم. من واقعاً باید به ارتباطی که در ابتدا با شریکم داشتم اعتماد می کردم و اجازه می دادم با سرعت خودش رشد کند. سخت است که بدانید چه کسی همتای شماست، بنابراین داشتن ایمان به اینکه رابطه ای که داشتم در مسیر درستی پیش می رفت مهم بود.

ساویو: بله، قطعا! آمدن به ایالات متحده هرگز بخشی از برنامه من نبود، اما من یک جهش ایمانی انجام دادم و این زندگی من را برای همیشه تغییر داد. اگر نبودم هرگز مگان را ملاقات نمی کردم! در زندگی‌ام چندین بار از چنین شانس‌هایی استفاده کرده‌ام و آن تجربیات فقط باعث بهبود من شده است. خواه یافتن عشق باشد یا تلاش برای یک سرمایه گذاری جدید، اعتماد به روح و غرایز خود بهترین کاری است که می توانید برای خود انجام دهید.