Swipe for Love: “پیمایش در پروفایل های دوستیابی می تواند اعتیاد آور شود و بنابراین مهم است که چک کنید”

Swipe for Love: “پیمایش در پروفایل های دوستیابی می تواند اعتیاد آور شود و بنابراین مهم است که چک کنید”

وقتی کاملاً از آنچه در زندگی می خواهید آگاه باشید، کائنات همه چیز خود را می دهد تا آن را به شما برساند. درست مثل همین که نیتین و رایا وقتی با هم هماهنگ شدند عشق واقعی را در یکدیگر پیدا کردند صدای اردک، یک برنامه دوستیابی. در مورد آنها، هر دو می خواستند یک شریک مناسب پیدا کنند و برای ازدواج به توافق برسند. در یک مصاحبه اختصاصی با ETimes Lifestyle، نیتین و رایا با ما در مورد یافتن عشق آنلاین صحبت می‌کنند و اینکه چگونه مطمئن بودن از تمایل به حل و فصل و تعهد به آنها کمک کرد یکدیگر را پیدا کنند. در ادامه بخوانید:
آیا تا به حال فکر می کردید که عشق را آنلاین پیدا کنید؟
رایا: این برنامه بود. امروزه، همه در حال یافتن عشق آنلاین هستند. فکر می‌کردم من هم ضربه خوردم. وقتی فرد مناسبی را ملاقات می کنید، همه چیز سر جای خود قرار می گیرد. اینکه آنها را آنلاین یا آفلاین پیدا کنید تفاوتی ندارد.
نیتین: بله، البته. تا زمانی که من علاقه مند شدم، بیشتر دوستان من از برنامه های دوستیابی استفاده می کردند. حتی نیمی از آنها شخصی را پیدا کرده بودند که واقعاً می خواستند با او کارها را دنبال کنند. به من امید داد دوستیابی آنلاین تا به امروز کمی اشتباه درک شده است. مردم برنامه های دوستیابی را می شنوند، و بلافاصله ذهنشان به چیزی در امتداد خط دوستیابی و قرار گاه به گاه می رود. اما در دنیای شلوغ امروزی، این وسیله جدید و به روز برای یافتن عشق واقعی است.
دوستیابی آنلاین چقدر با پیدا کردن عشق در اطراف شما متفاوت است؟
رایا: کاملا متفاوت است. آنلاین، گزینه های زیادی دارید که می تواند کمی طاقت فرسا باشد. اما در پایان روز، به نفع شما عمل می کند. شما می توانید به آرامی مرور کنید و فردی را انتخاب کنید که به نظر می رسد بهترین گزینه برای شما باشد.
نیتین: شباهت ها و تفاوت هایی دارد; گزینه های زیادی در دوستیابی آنلاین وجود دارد. اما فرصتی برای ملاقات در زمان واقعی و گرفتار شدن به همه چیزهای منحصر به فرد در آنها، تمام ویژگی های عجیب و غریب و نقص های زیبا، وجود ندارد. به صورت آنلاین با نسخه شخصی که آنها به نمایش گذاشته اند آشنا می شوید.
چه چیزهایی را هنگام قرار آنلاین دوست ندارید؟
رایا: من از دوستیابی آنلاین لذت بردم. اما یک چیز کوچک وجود دارد، اگر خودتان را کنترل نکنید، پیمایش در پروفایل های دوستیابی می تواند اعتیاد آور شود. در ابتدا، بدون هیچ هدف خاصی به مرور ادامه می دادم. فقط مانند آنچه در رسانه های اجتماعی انجام می دهیم، به نمایه های افراد نگاه کنید. بعداً متوجه شدم که در بهترین حالت بی‌ثمر بود و مطمئن شدم که بیش از 15 تا 20 دقیقه در روز آنلاین نمی‌مانم.
نیتین: من همیشه نگران این بودم که چطور بفهمم شخصی که شروع به جدی شدن در موردش می کنم با افراد دیگر در کنارش چت نمی کند. می‌دانم که IRL نیز می‌تواند اتفاق بیفتد، با این حال، این احتمال با تعداد زیادی از مردم در دسترس افزایش می‌یابد برنامه های دوستیابی آنلاین.
آیا هنگام قرار آنلاین یا از طریق پیامک، طرف ایده آل خود را مطرح می کردید؟ یا تو خودت بودی؟
رایا: کی نیست؟ مردم به شما خواهند گفت که دقیقا همان چیزی بودند که هستند، و این تا حدی درست است. آیا اولین باری که با شخصی آنلاین یا آفلاین ملاقات می کنید، مسائل خشم خود را به نمایش می گذارید؟ طبیعی است که بهترین خود باشیم. حداقل تا زمانی که امکان داشت سمت عالی خود را به نمایش می گذاشتم. وقتی برای اولین بار نیتین را دیدم، وانمود می‌کردم که یک کفش خوب هستم، اما بعد به آرامی طرف دیوانه‌تر من را شناخت.
نیتین: بله. من می خواستم زنان مرا دوست داشته باشند، هاها. اما حتی در ارائه بهترین نسخه خود، من بودم. بهترین و بدترین، هر دو نسخه من هستند و هر آدم عاقلی اگر بخواهد کسی را تحت تأثیر قرار دهد، اولی را نشان می دهد.
آیا می توانید به ما بگویید که زندگینامه دوستیابی شما در مورد چه چیزی بود؟
رایا: “عشق تمام چیزی است که ما نیاز داریم.” من یک رمانتیک هاردکور هستم و می خواستم مردم این را در مورد من بدانند.
نیتین: “اینجا برای برقراری ارتباط واقعی. بیایید با هم چت کنیم اگر آنچه را که می بینید دوست دارید.” من به دنبال یک رابطه جدی بودم و می خواستم آن را از طریق بیوگرافی خود روشن کنم. من از قرار گاه به گاه زنان خسته شده بودم. وقتی شروع به استفاده از QuackQuack کردم، آماده بودم که آرام بگیرم.
آیا اتصال از طریق برنامه های دوستیابی آنلاین به اندازه ملاقات با شخصی در یک فضای فیزیکی هیجان انگیز است؟
رایا: کاملاً بله. شما آن شخص را می بینید، ابتدا فرض می کنید که او یک راه خاص است، سپس با هم ارتباط برقرار می کنید و شروع به چت می کنید و در نهایت متوجه می شوید که در واقع حتی بهتر از چیزی است که تصور می کردید. حداقل در مورد نیتین این اتفاق افتاد. هیجان انگیزه.
نیتین: این هیجان انگیز است، به خصوص انتظار برای ملاقات با فردی که با او رابطه ایجاد کرده اید و سعی می کنید مدت زمان قابل توجهی را تحت تاثیر قرار دهید. این کمی شوخی است که به هیجان دوستیابی می افزاید.
چه چیزی شما را به سوی شریک زندگی آنلاین خود جذب کرد؟
رایا: نیتین حداقل از نظر من خیلی خوش قیافه است. من قد بلند، تیره و خوش تیپ می خواستم و این دقیقاً همان چیزی است که در نیتین به دست آوردم. بنابراین، می توانم بگویم ظاهر او چیزی است که باعث شد با او ارتباط برقرار کنم، هههه، اما بعد معلوم شد که او هم یک دلبر است. فقط با دیدن عکس هایش نمی توان فهمید که چقدر مهربان و مودب است.
نیتین: رایا به من پیام داد و من تحت تاثیر اعتماد او قرار گرفتم. او نوشت: “هی، DP شما خیلی خوب به نظر می رسد.” قسم می خورم که هرگز نمی توانستم آن را برای کسی بنویسم، دختر یا پسر. چیز متفاوتی در او وجود داشت، چیزی خاص. می خواستم با او آشنا شوم. به نظر می رسید رایا یک فرد سرگرم کننده در زندگی شما باشد.
آیا به پروفایل های جعلی یا هویت جعلی آنلاین برخورد کردید؟ آیا راهنمایی برای تشخیص واقعی یا جعلی بودن یک فرد وجود دارد؟
رایا: پروفایل های جعلی وجود دارد و من تجربه هایی از خودم داشته ام. من می گویم نادیده بگیرید و گزارش دهید، فقط همین. از روی عکس پروفایل یا بیو متوجه خواهید شد که جعلی است. اغلب پروفایل های جعلی بیوگرافی ندارند.
نیتین: من یک روز با یکی صحبت کردم که معلوم شد جعلی است. من متوجه نشدم تا زمانی که او چیزهایی را بیان کرد که یک پرچم قرمز واضح بود. اما در واقع تشخیص یک فرد جعلی آسان است. این در نحوه صحبت آنهاست. همیشه برای واقعی بودن خیلی خوب است.
آیا زمانی که هر دو با هم آشنا شدید عشق در نگاه اول بود یا وقت گذاشتید تا شریک زندگی خود را بشناسید؟
رایا: بیشتر شبیه یک جاذبه در نگاه اول بود تا عشق. زمان برد تا او را بشناسم.
نیتین: نه، نه واقعا. او را جالب دیدم، اما در نگاه اول به عشق نزدیک هم نبود. حتی فکر نمی‌کردم به یک داستان عاشقانه منجر شود، اما خوشبختانه این اتفاق افتاد. من واقعاً احساس خوشبختی می کنم که او را در زندگی خود دارم و این درک به آرامی و پیوسته انجام شد.
آیا احساس می‌کنید که برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید، شانس‌ها یا «جهش ایمان» بسیار مهم است؟
رایا: کاملا. زمانی که فرصت دارید از فرصت استفاده کنید. به زودی خیلی دیر خواهد شد و زندگی شما در گذشته خواهد ماند. من به طور تصادفی به نیتین پیام دادم و از سیستم خارج شدم و فکر کردم که او حتی پیام من را نخواهد دید. و امروز اینجا هستیم، نامزد و عاشق.
نیتین: عشق یک جهش ایمان است. کدام یک از شما روابط می‌چسبد و تشخیص آن مشکل است. شما فقط به آن شخص ایمان دارید، به خودتان ایمان دارید و به عشق ورزیدن ادامه می دهید. اگر همه چیز درست شود، شما خوش شانس هستید. اگر حتی در آن زمان خود را خوش شانس نمی دانند زیرا هرگز قرار نبوده اند. زندگی بسیار تصادفی است، و به طور کلی جهش های ایمانی یا جهشی تنها راه برای هدایت زندگی است.
همچنین بخوانید: Swipe for Love: “اعتماد به قلب و غریزه خود در قرار آنلاین بسیار مهم است”