#Timesspecialedit: ظاهری راحت برای روزهای مطبوع تابستان

#Timesspecialedit: ظاهری راحت برای روزهای مطبوع تابستان

وقتی صحبت از آن می شود تابستان لباس پوشیدن، ما به دنبال لباس هایی هستیم که راحتی و استایل را نشان می دهند. و در حالی که تاپ، دامن و شورت شما قرار است با شما به خیابان ها برود، زمان رفتن فرا رسیده است. شیک بادی و سیلوئت های روانی را انتخاب کنید که مانند پر روی پوست باشد. در این عکس مد خاص، ما برخی از ظاهرهای تابستانی پر جنب و جوش را انتخاب کرده ایم که تحسین شما را از هر گوشه ای جلب می کند.
قصیده ای برای لهریا

رنگ های پر جنب و جوش و پر جنب و جوش جزء اصلی تابستان هستند. با این پیراهن بلند Leheriya که با شلوار صورتی چین‌دار از طراح Urvashi Kaur طراحی شده است، در هوای مطبوع تأثیری ماندگار بگذارید. مدل زندر لاما یک گوشواره به شکل برگ از جواهرات ابیلاشا پرت را سنگ می کند. این یک طرح جواهرات مبتنی بر جیپور است که در زیورآلات نقره ای و ویکتوریایی قبیله ای و قدیمی تخصص دارد. پارچه تنفس پذیر باعث می شود در تمام طول روز احساس خنکی و راحتی داشته باشید.

FotoJet - 2023-05-10T181214.304

تابستان هنر پوشیدنی

FotoJet - 2023-05-10T181108.751

تابلوی معروف پادمینی اثر راجا راوی ورما توسط طراح یاش پاتیل از That Antiquepiece در قالب کرست زنده شده است. این برند مظهر مد به عنوان یک هنر پوشیدنی است و این ساری ارگانزای چند رنگ به شکلی عجیب با کرست پوشانده شده است تا به کاربر اجازه دهد با ساری سرگرم شود. این ظاهر با مری جینز پاشنه دار از Jeetinder Sandhu طراحی شده است.

FotoJet - 2023-05-10T181439.315

با پاستل بازی کنید

FotoJet - 2023-05-10T181517.055

لباس یکنواخت در رنگ نعنایی می تواند ظاهر تابستانی قابل توجهی برای مردان باشد. این ست از پارچه بمبرگ ساخته شده از Antar Agni یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستانی می و ژوئن است. مدل هارشوردان این ظاهر آندروژنی را با شکوه کامل به نمایش می گذارد.

FotoJet - 2023-05-10T181527.782

وام
عکاس: سارنگ گوپتا
کلام و سبک: آکشی کاوشال
مدل ها: زندر لاما، لاولی سینگ و هارشواردان گوهارا
کمد لباس: Urvashi Kaur، Antar Agni and That Antiquepiece اثر یاش پاتیل
لوازم جانبی: جواهرات ابیلاشا پرت
مو و آرایش: آمیتا جونجا
دستیار مد: دیکشا
مکان: آرایا باغ دهلی نو. آرایا باغ در میان بسیاری از تالارهای بزرگ جشن و ضیافت در شهر به عنوان اولین در نوع خود برجسته است. این یک مکان مفهومی گسترده 2.5 هکتاری است که توسط طراح مشهور Tarun Tahiliani، که رهبری یکی از بهترین شرکت های طراحی داخلی هند، Tarun Tahiliani Design Studio را بر عهده دارد، طراحی شده است.