WHO در مورد ویروس تجویز کرونا برای درمان ویروس کرونا توصیه می کند

پاریس: داروی ضد ویروس بازسازی سازمان بهداشت جهانی روز جمعه اعلام کرد که نباید برای درمان بیماران Covid-19 استفاده شود ، هر چقدر بیماری آنها شدید باشد زیرا “هیچ تاثیری مهم” بر احتمال زنده ماندن ندارد.
خراشیدن یکی از معدود درمان هایی که نوید وعده اولیه را در بیماران شدید نشان داده است ، الف سازمان بهداشت جهانی گروه توسعه دستورالعمل (GDG) از متخصصان بین المللی گفتند “هیچ مدرکی بر اساس داده های موجود موجود وجود ندارد که بتواند نتایج مهم بیمار را بهبود بخشد”.
ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و سایر کشورها تصویب موقت استفاده از بازسازی پس از تحقیقات اولیه نشان داد که ممکن است در برخی از بیماران ویروس کرونا ، زمان بهبودی را کوتاه کند.
رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ تحت درمان قرار گرفت بازسازی در میان سایر داروها بعد از مثبت بودن آزمایش Covid-19 در ماه اکتبر.
جمعه سازمان بهداشت جهانی این توصیه بر اساس چهار آزمایش تصادفی بین المللی بین بیش از 7000 بیمار بستری در این ویروس انجام شد.
با انتشار راهنمای درمان به روز شده در مجله پزشکی BMJ ، این هیئت تأیید کرد که توصیه آنها به این معنی نیست بازسازی هیچ فایده ای برای بیماران ندارد.
بر اساس آخرین ارقام ، هزینه ها و روش های تحویل ، “علیه دولت توصیه نمی شود بازسازی علاوه بر مراقبت معمول برای درمان بیماران بستری در Covid-19 ، صرف نظر از شدت بیماری “.
تولید کننده Gilead ماه گذشته گفت که این دارو فروش سه ماهه سوم سال 2020 را تقریبا 900 میلیون دلار افزایش داده است.
در ابتدا به عنوان درمانی برای ویروس ابولا ایجاد شد ، بازسازی در یک مطالعه منتشر شده در ماه مه به منظور کاهش طول مدت بستری در بیماران مبتلا به Covid-19 از 15 به 11 روز به طور متوسط.
یک بعدی سازمان بهداشت جهانی با این حال ، قبل از چاپ ، مشخص شد که این دارو “به نظر می رسد هیچ تأثیری کم یا هیچ تأثیری” در مرگ و میر یا مدت بستری در بیش از 11000 بیمار بستری در 30 کشور دارد.